Korzystając z naszej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies. Szczegóły.

x

Na każdym etapie realizacji Państwa zamówienie otrzymuje odpowiedni status. Dzięki temu na każdym etapie realizacji jest dostępna informacja na temat przebiegu zamówienia.

Poniżej krótkie wyjaśnienie statusów zamówień:

  1. Złożono nowe zamówienie - domyślny automatyczny status zamówienia przypisany zaraz po złożeniu zamówienia (zarówno dla zamówień przedpłaconych jak i dla zamówień pobraniowych)
  2. Opłacone - status informujący, że wpłata za zamówienie została otrzymana, a zamówienie zostaje skierowane do potwierdzenia przez sklep. (Status aktywny dla zamówień przedpłacanych).
  3. Przyjęte do realizacji - jest to potwierdzenie przez sklep warunków umowy i przyjęcie zamówienia do realizacji. Na tym etapie zamówienie zostaje potwierdzone, skompletowane, spakowane i przygotowane do wysyłki.
  4. Wysłane - status informujący o tym, że przesyłka z zamówionymi towarami została wysłana.