Korzystając z naszej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies. Szczegóły.

x

Szanowny Kliencie, informujemy, że w związku z przerwą urlopową zamówienia złożone w dniach 20.07.2017 do 28.07.2017 mogą zostać przyjęte do realizacji po 28.07 (z czasem realizacji wskazanym na karcie produktu). Kontakt telefoniczny w tym czasie może być znacznie utrudniony. Zalecany jest kontakt e-mailowy. Na maile możemy odpowiadać z opóźnieniem. Przepraszamy za komplikacje i prosimy o wyrozumiałość.

Na każdym etapie realizacji Państwa zamówienie otrzymuje odpowiedni status. Dzięki temu na każdym etapie realizacji jest dostępna informacja na temat przebiegu zamówienia.

Poniżej krótkie wyjaśnienie statusów zamówień:

  1. Złożono nowe zamówienie - domyślny automatyczny status zamówienia przypisany zaraz po złożeniu zamówienia (zarówno dla zamówień przedpłaconych jak i dla zamówień pobraniowych)
  2. Opłacone - status informujący, że wpłata za zamówienie została otrzymana, a zamówienie zostaje skierowane do potwierdzenia przez sklep. (Status aktywny dla zamówień przedpłacanych).
  3. Przyjęte do realizacji - jest to potwierdzenie przez sklep warunków umowy i przyjęcie zamówienia do realizacji. Na tym etapie zamówienie zostaje potwierdzone, skompletowane, spakowane i przygotowane do wysyłki.
  4. Wysłane - status informujący o tym, że przesyłka z zamówionymi towarami została wysłana.