Wykorzystujemy ciasteczka (ang. cookies) oraz podobne technologie w celu świadczenia usług, dostosowania serwisu do indywidualnych preferencji użytkowników oraz w celach statystycznych i reklamowych. Możesz zawsze wyłączyć ten mechanizm w ustawieniach przeglądarki. Korzystanie z naszego serwisu bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza, że cookies będą zapisane w pamięci urządzenia. Więcej w Polityce prywatności.

x

Na każdym etapie realizacji Państwa zamówienie otrzymuje odpowiedni status. O każdej zmianie statusu informowani są Państwo drogą mailową poprzez stosowny komunikat wysyłany na Państwa adres email. Dzięki temu na każdym etapie realizacji jest dostępna informacja na temat przebiegu realizacji zamówienia.

Poniżej krótkie wyjaśnienie statusów zamówień:

  1. Złożono nowe zamówienie - domyślny automatyczny status zamówienia przypisany zaraz po złożeniu zamówienia dla zamówień z wybraną formą płatności przy odbiorze - pobranie.
  2. Oczekiwanie na płatność przelewem bankowym - domyślny automatyczny status zamówienia przypisany zaraz po złożeniu zamówienia dla zamówień z wybraną formą płatności przelewem bankowym.
  3. Opłacone - status informujący, że wpłata za zamówienie została otrzymana, a zamówienie zostaje skierowane do potwierdzenia przez sklep. (Status aktywny tylko dla zamówień przedpłacanych).
  4. Przyjęte do realizacji - jest to potwierdzenie przez sklep warunków umowy i przyjęcie zamówienia do realizacji. Na tym etapie zamówienie zostaje potwierdzone, skompletowane, spakowane i przygotowane do wysyłki. 
  5. Wysłane - status informujący o tym, że przesyłka z zamówionymi towarami została wysłana w dniu otrzymania tego komunikatu.